Idol !

Har precis sett kart på Idol ! sjukt kul att d har börjat igen :d längtat så mycket !

Aja, första tjejen var ju så grymt bra  ! kul att hon gick vidare !

Det var ju såklart mera bra personer, men vissa är ju bara för sköna :o dem tror verkligen att dem äger, men igentligen suuger :s

Imorgon ska jag möta Hannah hanna och Julia Innan skolan, vi ska äta lite på ett nytt café i farsta :) Mysigt Mysigt, kanske tar med datan så då blir d nog ett snabbt lnlägg [om jag tar med den.]

Jag ska lägga upp en snabbt inlägg efter det här, jag ska ju försöka bli nyttig :) kommer nog inte gå så bra i början :) men man vänjer sig nog..

Aja, Puss Puss på er :) <3

 Saknar dej så  mycket att jag vet inte vad !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0