helgen !

hejhej, har int skrivit på hela helgen :o

Men ska sammarfatta den lite kort :)

I fredags fyllde jag år (a) så efter skolan åkte vi till farsta jag köpte en minidata :D *stoolt*
Blev ingen rosa men d gör egentligen ingenting :p
Efter det åkte jag hem, var hemma hela dagen, fikade och lite så, ibland är det mysigt att bara vara hemma med familjen :)

I Lördags var jag tvungen att gå upp klockan halv åtta -.- har ju hästis klockan nio :) med emma :D
Alla barn är så himla söta ! dem slutade iallfall klockan 11, då var vi i stallet lite, sen gick vi hem till mig jag packade mina saker, gjorde rent i min kanins bur. Sen efter det kom Emmas pappa och hämtade oss, vi åkte hem till emma, försöke spela "The sims" men datan segade xd När frida kom hem från stallet stack vi upp till centrum och köpte "ben&jerry´s" Sååå jävla gott :D
Sen kom pappa med "sagan om ringen" filmerna, vi kollade på hela trean, så vi somnade ungefär vid 1 :)

Söndag: vi vaknade väl vid 10/11 tror jag :) då gick vi upp, åt frukost, sen skulle vi kolla på sagan om ringen fast den första filmen :) så vi kollade på den. Efter den så gick vi hem till emmas mamma, och hon skulle hämta mat, sen fick vi skjuts till stallet :) d var skötarmöte idag :) d gick bra. Klockan 20 öäver 4 kom min pappa och hämtade mej :) vi hade gäster idag :) Min söööta kusin som är 1,5 år :)

det var mion helg :D Hur har eran helg varit då :) ?

Dagens låt !  
Kings of Leon ! Älskar låten !

Bye Bye Eran Sofi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0